onsdag 28 januari 2009

"It's like, err, loud disco. Or whatever"

Att det skulle vara en böldliknande infektion i en mandel som kidnappat midjan på min hals. Och att den inte bara skulle göra revival-av-soppor-jävla-ont och totalt ha förstört mina sista dagar i hemstaden, utan också tvinga mig att skjuta upp hela avfärden. Imorgon kväll skulle ju jag och sambo Aggis alldeles peppelipepp och omoraliskt tryckt ihop oss på trånga ryanairsäten utan benutrymme för att andas Tyskland.

Istället knaprar jag antibiotika dag två och hoppas på en natt utan sömnstörningar.

Mitt i allt elände och hatavärlden kommer åtminstone I Are Droid till Umeå i helgen. Det där vackra jag lyckades missa på både störsjo och way out.

I Berlin ska jag vara och ha lärt mig hitta innan Black Lips. punkt.

Inga kommentarer: