måndag 2 februari 2009



Tänkte också nämna att Convoj typ var helt fantastiska i lördags och att det är ovärdigt av lokaltidningarna att inte ha recenserat.


Sjukt tajta.

Convoj - Excepionnel

9/10

“Completely unrestrained and unrelenting, and yet paradoxically focused, “Exceptionnel” tears down strange avenues only to erupt into graceful moments of beauty… and then back into their distortion-tinged lightning strike guitars, thick, driving bass, deft drum work, and commanding vocal delivery. There isn’t a misstep on “Exceptionnel”, nor is there a chance taken that isn’t rewarding.”


Lyssna och Köp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

när åker du egentligen?? fattar liksom inte riktigt det här längre.

Anonym sa...

bästaste malin, tänkte att det nu är läge för mitt första inlägg här på din blogg som jag nu verkligen ser fram emot att läsa när ni ska leva loppan i Berlin :) Jag kommer sakna dig mcyket mycket här hemma och längtar redan nu tills jag ska komma på besök, London- Berlin, klingar så bra tillsammans. Nu är det natti här för mig för imorn blir det jobb, njut av att vara fri även om du måste plugga en massa massa! tänkt cafe :) Pusso malin trasa