torsdag 23 april 2009

Skjut mig. Jag är i diskussionsforumet idioten som kommer med konspirationsteorier och hävdar Robinson Crusoe som propaganda för västvärldens brutala kolonisering. I ett försök att vara obrydd motiverar jag det med att "diskussionen annars blir så stel..", men egentligen är det ju för att jag ingenting vet.

Vill ställa mig på en stol i ett riktigt klassrum med riktigt folk och skrika "men förstår ni inte, jag bor i berlin - här kostar en flaska lättdrucket rött nio kronor, folk pratar med varandra i parker, musiken är fantastisk och överallt och den asiatiska kiosken utanför mitt hus har världens godaste fruktsallad för typ inga pengar. Jag har inte tid! Lämna mig i fred! Jag skiter i Francis Bacon! GAH!"

Nu fungerar det ju inte så. Och det är inte dom, det är jag. Och inte heller bara skit. Bara för mycket och lite skit.

1 kommentar:

Anonym sa...

hoho! gissa vem som sitter vid datorn i hennes egen lägenhet?! kooom heeem dååå!