fredag 5 september 2008

Idag har vi loptranat och darmed troligtvis avsevart forbattrat vara chanser att springa ifran den mobb som, da vi av misstag pa nagot satt lyckas besudla Kim Il Sungs viloplats, jagar oss nedfor pyonyangs gator. Skamt asido (mor och far oroa er inte, vi ska vara stadade, o-roliga).

Nordkorearesan ar bokad till morgondagen, spannande! Vi har handlat fyra kilo choklad, kulspetspennor och cigaretter. Det ar gavor, men choklad ar gott!

Jag laste att Radhustorget svammat over, jobbigt for er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tja Malin!
Ser ut som att ni har det bra där borta. Lite synd på magen bara men maten är ju lite speciell..
Nu är jag Umebo och det känns rätt bra faktiskt. Lägenheten är fin men väggarna är fortfarande tomma, men när du kommer och hälsar på så kommer det att vara annorlunda. Lite synd att du missar inflyttningsfesten bara.

Hoppas resan till Nord-Korea blir lyckad! Fan vad spännande!

btw, jag och Klabbe läser Kinesiska på universitetet i höst.

/Jocke

malin sa...

Jag maste dock ge den kinesiska maten bra mycket mer berom an du har velat gora, mycket battre an hemma ar den ju!

Vad roligt det ar att dy flyttar till den stora staden, nu kan vi ha revival av musikkvallarna!

Aha, da far ni lara mig nar jag kommer hem. Jag kan saga hej och tack.