tisdag 2 september 2008

Malin sitter i Peking och myser i varmen.

Eller nej, det gor hon inte. Men det gor Bjorn. Stjarnor och planeter! Jag sitter och langtar till acn i hostelrummet. Har ar varmt och klibbigt idag och jag mar inte riktigt 100. Ingen storre fara dock,. Pa hostelet har internet varit nere i nastan tva dagar. Jag tror det kanske var for att jag sag for mycket serier. Bandbredden har ar nog inte obegransad.

Vi har dock investerat i en vattenkokare, jag har kopt min glasburk (som lackte men var fin) och borjar dessutom sakta men sakert lara mig ata med pinnar (nudlar, jag hanger dem pa en pinne och fiskar upp).

Igar skulle vi bege oss till ett cafe dar de tydligen ska ha ett helt bibliotek utav bocker som man far lana och sitta och lasa. Bjorn holl i kartan. Atminstone Andreas kanske redan dar forstod hur bra det gick. Det har med att orientera sig pa en karta over en annan stadsdel ar definitvt inte latt. Snudd pa omojligt. Pa vag hem hittade vi daremot ett utegym dar massor utav kineser i skydd av morkret hangde i stangar och bara var allmant hurtiga. Sa snart som propra traningsklader inforskaffats at min reskamrat planerar vi att gora dem sallskap.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena lillsyrran! Nu har jag slutligen fått din rätta mail, jag skickade en ytterst pinsam dikt till någon annan stjärna. Ni verkar ha det grymt trots en ofrivillig deff. Här har inte solen visat sig på två veckor. Ball! Till råga på allt ska man insupa ny kunskap, det finns andra sáke jag hellre skulle supa. Hehe. På återhörande! Kramar din käre bror och Michaela!