söndag 31 augusti 2008

Likt Nick Hornbys huvudkaraktär i High Fidelity funderar pa om han lyssnade pa popmusik for att han var olycklig, eller om han var olycklig for att han lyssnade pa popmusik undrar jag i min enfaldhet - har jag ont i magen for att jag atit, eller har jag ont magen for att jag inte atit. Bade jag och reskamrat Bjorn har drabbats av en slang matforgiftning idag, vi skyller pa den oljedrypande dyra hostelfrukosten. Dock tycks min plagade promenad till kvallens take-away ha raddat tarmrorelserna till viss del.

Vi gillar fortfarande Peking, skarpt! Idag var himlen bla! Vi var ute i 5 minuter!

Ikvall ska jag dromma mig bort i seriernas varld. Basta upptackten hittills. www.tv-video.net.


Jag har druckit min forsta kopp te pa tva veckor. Imorgon ska jag kopa en vattenkokare och en glasburk (vilket alla dricker ur har).

Inga kommentarer: